Скільки бми,батьки, не вихвалялисянеординарним підходом,скільки б невиставляли напоказбайдуже ставленнядо оцінок,мовляв,«оцінки-це неголовне»,але,на жаль,вбільшості випадківвонивсе-такипоказуютьрівеньзнаньучня,ійогоздатністьці знанняпроявити.
Дети... мальчики и девочки, подростки и дошколята, паиньки и шалопаи... Что мы от них хотим? Что требуем? А что они действительно могут и чего хотят? Трудные вопросы, но их должен раз за разом задавать себе родитель и педагог.
У будь-якому дитячому колективі
рано чи пізно трапляється неприємна ситуація: хтось помічає зникнення
особистої речі. Нерідко її знаходять в іншої дитини. Для класного
керівника це може стати неабияким випробуванням на обізнаність у
стосунках між учнями в класі й тонкощах дитячої психології. Адже школа —
не прокуратура, тут допити й розслідування не проведеш.
Вы видели когда-нибудь ребенка, который любит вытирать пыль, или мыть посуду, или пылесосить? Вряд ли. Вот и моя дочь часто отлынивала от подобных дел. И все-таки мне удалось вырастить хорошую помощницу. Как? Делюсь своим опытом.
Ми будемо Вам вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися з нами банерами, пишіть в гостьову книгу, каталог «Друзі сайту» до Ваших послуг