Діти повинні знати про світ небезпек, який їх оточує, мінімізувати
можливий ризик,
жити в гармонії з собою та з природою. В основі терміну ''безпека
життєдіяльності'' лежить співвідношення ''людина–середовище
проживання''.
Частіше жертвами нещасних випадків, аварій, стихійних лих стають діти.
Як правило, вони не знають елементарних
правил поведінки або просто бездумно та безпечно поводять себе на
вулиці, на воді, під час купання,
на дорозі, в побуті тощо. Разом з тим вони і самі створюють
небезпечні ситуації. Щоб протистояти такому явищу в суспільстві,
треба змінити наше ставлення до нещасних випадків, озброївши
підростаюче покоління певним багажем знань,
забезпечивши сприятливі умови для життя, навчання, відпочинку.
І. БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
ІI. БЕЗПЕКА НА ВОДІ І НА ЛЬОДУ
IIІ. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ЕКСКУРСІЙ І
ТУРИСТИЧНИХ ПОХОДІВ
ІV. БЕЗПЕКА В ПОБУТІ
V. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ У РАЗІ
ВИНИКНЕННЯ АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЙ, СТИХІЙНИХ ЛИХ ТА НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ
VІ. ПРАВИЛА НАДАННЯ ПЕРШОЇ (ДОЛІКАРСЬКОЇ) ДОПОМОГИ |