ВітаюВас, Гость | Група "Гости"                                             |                                                            Головна  | Вхід | Вихід
Стежинки дитинства
Стежинками казок
Міні-чат
На Вашу думку
Друзі, що для Вас є найбільш цікавим?
Всього відповідей: 196
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Сьогодні на сайті

Матеріали для скачування

Головна » Файли » Вчительські стежини » Методична скарбничка
Для скачування матеріалів, будь ласка, зареєструйтеся.
[ Додати матеріал ]

Рухливі ігри у таборі
18.06.2011, 16:28
 Гра "СТОНІЖКИ"

Кількість гравців:  десять і більше (парна кількість).
Матеріали: крейда.
Місце гри: ігровий майданчик, парк.

  • На землі намалюйте крейдою дві паралельні лінії завдовжки 5—8 м (залежно від віку гравців).
  • Гравці поділяються на дві команди, вишиковуються один за одним перед лініями, узявши переднього гравця за пасок. Таким чином утворюється ланцюжок — «стоніжка».
  • Команди сідають навприсядки і за командою ведучого починають рухатись уздовж ліній. Перемагає «стоніжка», яка першою пробіжить уздовж своєї лінії.

Якщо під час руху хтось із гравців упаде, команда зупиняється і чекає, поки він підведеться, а потім знову продовжує рух.

Гра "КУРОЧКИ ТА ГОРОШИНКИ"
Кількість гравців:   дванадцять і більше.
Матеріали: не потрібні.
Місце гри: пляж, ігровий майданчик, парк.

  • Із числа гравців обирають 2 «курочки» та 4—6 «горошинки». Усі інші гравці утворюють коло — «клітку».
  • «Горошинки» заходять у «клітку», назовні лишаються «курочки».
  • За сигналом ведучого «клітка» рухається по колу праворуч або ліворуч, а «курочки» ходять навколо неї, змахують крильцями та квокчуть.
  • За командою ведучого «Стій!» гравці зупиняються і піднімають руки, відкривши «клітку».
  • «Курочки» забігають у коло і намагаються наздогнати «горошинок». Упійману «горошинку» «курочка» виводить з кола. Гра продовжується знову, як тільки буде упіймана одна «горошинка». Після закінчення гри відзначаються найспритніші «курочка» та «горошинка».
Гра  "КВІТНИК"

Кількість гравців: п'ятеро і більше.
Матеріали: м'яч.
Місце гри: ігровий майданчик, парк.

  • Ведучий присвоює гравцям імена квітів.
  • Гравці стають у коло, ведучий заходить всередину і розпочинає потім таку розповідь: «Я був у саду, багато бачив квітів, от тільки Троянди там не було». «Ні,— має відповісти йому гравець з іменем Троянда,— Троянда там була». Ведучий кидає цьому гравцю м'яч.
  • Троянда ловить м'яч та каже: «А от Півонії там не було...». Тут має озватися Півонія: «Півонія там була, а от Ромашки там не було...».
  • І так далі.

Гравець, який не встиг вчасно відгукнутися й упіймати м'яч, залишає гру.

 Гра "КАРЛИКИ ТА ВЕЛЕТНІ"
Кількість гравців: десять і більше.
Матеріали: не потрібні.
Місце гри: ігровий майданчик.

  • Усі гравці стають у коло. Ведучий заходить усередину, пояснює правила гри.
  • Якщо ведучий промовить «карлики» — гравці мають сісти навпочіпки, якщо скаже «велетні» — усі мають підвестися і підняти руки. Той, хто помилився, вибуває з гри.
  • Під час гри ведучий може збивати гравців з пантелику, подаючи неправильні команди, наприклад: «Кози!», «Вода!», «Кролі!».
  • Перемагає гравець, який жодного разу не помилився.

 

Гра  "Я ЗНАЮ БАГАТО ІМЕН"
Кількість гравців: троє і більше.
Матеріали:   довга скакалка.
Місце гри: ігровий майданчик.

  • Двоє гравців беруть скакалку і починають її крутити.
  • Третій гравець перестрибуючи через скакалку, каже «Я знаю три дівочих імені: Оля, Таня, Катруся!». (Можна розпочати гру і з хлопчачих імен.)
  • Потім через скакалку стрибає наступний гравець. Але він має назвати вже чотири імені. Гра триває, поки хтось із гравців не назве заздалегідь обумовлену кількість імен (наприклад, десять). Перемагає найспритніший і найкмітливіший гравець. Гравці мають називати підряд або лише дівочі, або лише хлоп'ячі імена. Плутати не можна.

 Гра  "КОШИК ІЗ ФРУКТАМИ"
Кількість гравців: десять, п'ятнадцять.
Матеріали: не потрібні.
Місце гри: ігровий майданчик, парк.

  • Кожен гравець обирає для себе назву фрукта або ягоди. Потім гравці стають у коло.
  • Ведучий обходить коло, дізнаючись, який плід обрав для себе кожен гравець. Після цього він заходить у коло і розпочинає гру такими словами: «Якось я був у садку і побачив там дерева з чудовими грушами та яблуками».
  • Поки ведучий промовляє це речення, «яблуко» та «груша» міняються місцями. А ведучий, помітивши це, намагається зайняти одне із місць у колі, що звільнилися.
  • Якщо в розповіді ведучого трапляються слова «кошик із фруктами» або «кошик з ягодами», то усі гравці, що обрали для себе ці плоди, мають помінятися місцями.
  • Якщо ведучому вдасться зайняти будь-чиє місце в колі, то гру продовжує гравець, який забарився.

 Гра  "ДЕ ЗАХОВАЛАСЯ МОНЕТКА?"
Кількість гравців: від двох до шести.
Матеріали: по одній монетці (камінцю, мушлі або іншій дрібній речі) та по п'ять фішок для кожного гравця.
Місце гри: пісочниця, піщаний пляж.

  • Кожен гравець нагрібає з піску п'ять невеликих горбочків. Усі гравці відвертаються, ведучий ховає в одному з горбків монету.
  • Перший гравець віддає фішку і обирає горбочок, де, як він вважає, має знаходитись монета. Якщо він знаходить монету, то гра починається спочатку.
  • Якщо гравець не знаходить монету, то віддає ще одну фішку за право продовжити пошук під іншим горбочком.
  • Гра триває до тих пір, поки не знайдеться монета або у гравців не залишиться жодної фішки.

Можна дещо змінити правила гри: нагребти горбочків за кількістю гравців. У такому випадку гравець, який відшукає монету, забирає фішки тих, чиї спроби виявились марними.


http://doshkolenok.kiev.ua

Категорія: Методична скарбничка | Додав: maestra
Переглядів: 5798 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Форма входу
Кнопочка Стежинок
Ми будемо Вам вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися з нами банерами, пишіть в гостьову книгу, каталог «Друзі сайту» до Ваших послуг



Ігри-тренажери
Географія друзів
Київський час