Інформатизація
освітньої сфери є одним з найважливіших інструментів пізнання
інформаційних технологій, використання яких дає педагогу додаткові
можливості для побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів.
«Приведи
в моїй свідомості, всі по суті взаємопов'язані між собою предмети, до того
самого зв'язоку, в якому вони дійсно знаходяться в природі» І.Г. Песталоцці
1. Вчитися, вчитися і ще раз вчитися!
Формування
умінь учителя самостійно і свідомо вибирати з численної кількості ІКТ
ті, які найбільш ефективно сприяють вирішенню дидактичних цілей і
завдань уроку.
2. Подвійний удар ...
Будь-яка ІКТ - наочне доповнення до змісту уроку.
3. Не розважати, а захоплювати.
Будь-який
об'єкт ІКТ повинен відповідати цілям і завданням уроку і сприяти
розумінню учнями сутності досліджуваних понять і явищ.
4. Стислість - не сестра таланту ...
ІКТ
- потужний інструмент для створення умов сприйняття і розуміння
досліджуваного на уроці, короткочасне його використання не дає
потрібного ефекту.
5. Єдність у різноманітті ...
Створення
навчально-методичного комплексу ІКТ сприяє більш глибокому засвоєнню
навчального матеріалу, переходу від спільної навчально-пізнавальної
діяльності до самостійної діяльності учня.
6. Не всі яйця в одному кошику?!
Перенасичення уроку ІКТ - шкодить не тільки здоров'ю учнів, але і їх знанням.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Форма входу
Кнопочка Стежинок
Ми будемо Вам вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися з нами банерами, пишіть в гостьову книгу, каталог «Друзі сайту» до Ваших послуг