Правило № 1.Правилоінтеграції Принципінтегративно-гуманітарного підходу:зміст навчального матеріалуіформа,в якійвін підноситьсяучням,повинні бути такі,щоб формувати в учнівцілісне бачення світуірозуміннямісцяіролілюдинивньому,щободержуванаучнямиінформаціяставаладлянихособистіснозначимою.Учень- небезпристраснийсторонній спостерігач,аособистість,зацікавленовивчає світ«зсередини»іусвідомлює себечастиною цього світу.(Л.В.Тарасов«Екологіяідіалектика»)
Правило № 2.Правилонавчальноїситуації Плануючисценарійуроку,віддавай перевагунавчально-досліднимситуаціям,використовуйметоди наукового мисленняісамостійного пошуку інформації.
Правило № 3.Правилосприятливоговзаємодії Плануючиурок,добивайсяоптимального поєднанняформіметодіворганізаціїуроку, що сприяють активнійвзаємодіїучнівз новими знаннями.
Правило № 4.Правилопедагогічної ситуації Йдучинаурок, незабувай,щопедагогічна ситуаціянакожному уроцісуто індивідуальнаівимагає не тільки знаннясвогопредмета,алеізнанняпсихологічного портретанавчальноїгрупи,вякійти проводишурок.
Правило № 5.Правилонавчальногодіалогу Приорганізаціїнавчальногодіалогунауроціне забувай,щокожен учень,втій чи іншій мірі,мотивованийна одержання нових знаньімає правонасвоючасткууспіхунатвоємупредметі.
Правило № 6.Правилопізнавальної активності Організовуючиурок, незабувай,щорівень пізнавальної активностіучнівзалежитьвідрівня розумінняними навчального матеріалу,атакожїхпсихофізіологічного станувданий моментнавчальної діяльності.
Правило№ 7.Правилосамооцінкирезультатів Плануючиметодисамооцінки учнямирезультатів навчальної діяльності на уроці,направляйїхне тількинафіксуванняними власнихутруднень,алеідавайможливостідляпобудовишляхів виходу зних.
Правило№ 8.Правилоціннісноїмети Плануючиурок-пам'ятай,щовінтодістанецінніснимдляучня,колицілі урокубудуть зрозумілійомуі досягнутьзапланованого результату. Вчитель повинен вмітипроектуватицілі урокуякйогорезультат,де ціль -цеграничноконкретний, охарактеризованийякісно,адеможна,тойкількісно,образочікуваного результату,якоговчитель і ученьможутьдосягтипід час уроку.Метазадаєтьсяопераціонально, тобтоприїїформулюваннізавжди зрозумілий,ясний механізм(технологія,спосіб), що дозволяєперевірити відповідністьрезультатупоставленій меті. Вчитель повинен вмітиповідомлятиметууроку учням;головне- забезпечити усвідомленняцілейучнями,викликатиїхособистісне,зацікавлене ставленнядо її досягнення,розкрити значенняцілейдлясамихучнів;тобто мотивуватиучнівна навчання. Учитель, який намагаєтьсявикладатибез«того,щобвселитиучневібажання вчитися,куєхолоднезалізо»(Х.Манн). «Хто не знає,кудипрямувати,дуже здивується,щопотрапив не туди»(М. Твен) Бажано,щоб ученьсамсформулював цілі,адляцьогойогонеобхіднозіштовхнутиз такою ситуацією,вякійвін виявитьдефіцитсвоїхздібностей.
Правило № 9.Правилореалізаціїособистісних якостей Думаючипро урок,пам'ятай,щосамевін здатнийдопомогтивреалізаціїособистісних якостейучняіпідготуватийогодо подальшого розвиткуза стінами школи.
Правило№ 10.Правилодидактичноїевристики Організовуючиурок,прагнидо одержанняосвітнього продукту,якийрозкриває нові можливостідлятебеітвоїх учнів.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Форма входу
Кнопочка Стежинок
Ми будемо Вам вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися з нами банерами, пишіть в гостьову книгу, каталог «Друзі сайту» до Ваших послуг