3 клас. Контрольна робота 4. Тема «Рослини».
І варіант
1. Кактус – це рослина …
а) вологолюбна;
б) посухостійка;
в) світлолюбна.
2. Цукровий буряк – це рослина …
а) зернова;
б) овочева;
в) технічна.
3. Комахами запилюються:
а) вишня, слива;
б) клен, береза;
в) ялина, сосна.
4. Який газ потрібен рослині для дихання?
5. Встанови відповідність:
Нарцис живцями
Картопля цибулиною
Смородина бульбами
6. Знайди зайву рослину. Поясни свій вибір.
Верба, ялина, клен, тополя.
7. Визнач групу рослин за їх істотними ознаками:
Мають корінь, стебло, листки, не мають квітки, плоду, розмножуються спорами.
8. Поміркуйте і запишіть своє міркування.
Чи зможе рослина жити без сонячного світла і тепла? Чому?
3 клас. Контрольна робота 4. Тема «Рослини».
ІІ варіант
1. Кульбаба – це рослина …
а) вологолюбна;
б) посухостійка;
в) світлолюбна.
2. Кукурудза – це рослина …
а) зернова;
б) овочева;
в) плодово-ягідна.
3. Вітром запилюються:
а) яблуня, груша;
б) дуб, вільха;
в) кульбаба, троянда.
4. Який газ потрібен рослині для утворення цукру і крохмалю в листках?
5. Встанови відповідність:
Тюльпан живцями
Кульбаба цибулиною
Виноград насінням
6. Знайди зайву рослину. Поясни свій вибір.
Калина, горобина, ромашка, папороть.
7. Визнач групу рослин за їх істотними ознаками:
Мають стебло, листки, не мають кореня, квітки, плоду, розмножуються спорами.
8. Поміркуйте і запишіть своє міркування.
Яке значення мають рослини у житті людей?
Підготувала: Рибаковська Н.В. |