ВітаюВас, Гость | Група "Гости"                                             |                                                            Головна  | Вхід | Вихід
Стежинки дитинства
Стежинками казок
Міні-чат
На Вашу думку
Друзі, що для Вас є найбільш цікавим?
Всього відповідей: 196
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Сьогодні на сайті

Матеріали для перегляду

Головна » Статті » Ми і наші діти » Корисні поради

Вчимо таблицю множення. Поради педагогів.
Алгоритм роботи над табличними випадками арифметичних дій
І. Мотивація. Виділяємо дальню перспективу - таблиця, її знання потрібні для швидких обчислень, а також ближню, що є метою даного уроку, - постаратись запам’ятати таблицю на уроці.
II. Генералізація - фронтальна робота по складанню таблиць з використанням наочності та практичної роботи. Це спеціальне набірне полотно з 10-ма кишеньками для табличного додавання з переходом через розряд, набірне полотно у вигляді книжки-гармошки для вивчення таблиці множення. Організація практичної роботи (особливо для слабших дітей) є необхідною умовою, тому що, за словами М.Монтессорі, "дитина думає руками”. В.Сухомлинський також підкреслює, що "розум дитини - на кінчиках її пальців”.
III. Диференціація - робота з таблицею за підручником. Щоб попередити "блочне сприймання”, коли таблицю заучують як вірш і не можуть виділити окремий приклад, бажано організувати на уроці роботу з закладинкою і запропонувати дітям так само вчити таблицю вдома. Пропонуємо закрити відповіді закладинкою і диференціюємо роботу: якщо дитина пам’ятає відповідь, то вона зсуває вниз закладочку і перевіряє себе, а якщо сумнівається, то, зсунувши закладинку, читає і намагається запам’ятати приклад.
ІV. Вищий синтез - ігрова ситуація виду "Знайди помилку”, що створює умови психологічного комфорту, розвиває математичну зіркість і таким чином сприяє попередженню помилок.
У. Формуваннн умінь і навичок. Для забезпечення зорового сприймання таблиця має кілька днів висіти у класі. Обов’язковою є установка на безпомилковість: "Сумніваєшся - дивись у таблицю”, а також похвала на адресу тих, хто запам’ятав таблицю на уроці. Бажано слабшим дітям задавати таблицю додому частинами. З метою доведення знання табличних випадків до автоматизму на наступних уроках потрібно забезпечити різноманітність системи вправ, оскільки за даними психологів наш мозок сприймає і виконує підряд лише три однотипних завдання. Під час усного рахунку обов’язково забезпечити 100% зворотній зв’язок, використовуючи математичні віяла, сигнальні картки та блокноти. Діти важче засвоюють віднімання та ділення, тому у завданнях прикладів на ці дії має бути більше половини. Жвавий інтерес викликає у дітей таблиця множення на пальцях і дослідження особливостей таблиці множення дев’яти.
Категорія: Корисні поради | Додав: maestra (25.11.2012)
Переглядів: 1566 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Форма входу
Кнопочка Стежинок
Ми будемо Вам вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися з нами банерами, пишіть в гостьову книгу, каталог «Друзі сайту» до Ваших послуг



Ігри-тренажери
Географія друзів
Київський час