№
|
Теми днів
|
Теми для «Щоденника вражень»
|
ТЕМА ТИЖНЯ 1. Я – ШКОЛЯР
|
1
|
Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
|
1.У школі я хотів би /хотіла б дізнатися…
2.Я хочу ходити до школи, тому що…
3.Я не хочу ходити до школи, тому що… |
2
|
Хто я? Хто мої однокласники?
|
1.Мені б хотілося сидіти поруч з…
2.У класі я вже познайомився/-лась з…
3.Я радію сьогодні, тому що…
4.Сьогодні я сумую, тому що… |
3
|
Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
|
1.Я люблю ходити до школи з…
2.Я ходжу до школи сам/-а, тому що…
3.Мені подобається, коли після уроків мене зустрічає… |
4
|
Що покласти у шкільний ранець?
|
1.Чим відрізняються портфелі у 1 і 11 класі?
2.Якби портфель міг говорити, він би сказав…
3.Чи все, що є в портфелі, мені потрібне? |
2. МІЙ /НАШ КЛАС
|
1
|
Як знайти свою класну кімнату?
|
1.Якщо я заблукаю в школі, то…
2.Якби хтось заблукав у школі, я б…
3.Чи можна заблукати в школі? |
2
|
Як почуватися комфортно у класі?
|
1.Мені б хотілося змінити в класі…
2.У нашому класі незручно, тому що…
3.У нашому класі зручно, тому що… |
3
|
Як створити безпеку і затишок у класі?
|
1.Щоб у класі було затишно, я можу…
2.Найбільший безлад в класі трапляється тоді, коли…
3.Чому буває безлад в класі? |
4
|
Як нам стати класною спільнотою?
|
1.Мені не подобається правило нашого класу…
2.Якби завтра ти став/-ла учителем, чого б ти навчав/-ла дітей? |
5
|
Чого ми можемо досягнути спільно?
|
1.У школі мені найбільше подобається…
2.Найбільше в школі мені не подобається…
3.Якою має бути школа, щоб усім в ній подобалось? |
3. МОЇ ДРУЗІ
|
1
|
Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
|
1.Мій найкращий друг/подруга…
2.Мені хотілося б подружитись з…
3.Багато друзів – це добре, тому що… |
2
|
Як знайти друзів?
|
1.Де всі знаходять друзів?
2.Чому друга важко знайти?
3.Я можу дружити тільки з тим, хто… |
3
|
Чому нам цікаво разом?
|
1.Вдвох з другом можна грати в…
2.Якщо самому нецікаво, то…
3.Я хочу подружитись з … (ім'я), але ще не встиг/-ла, тому що… |
4
|
Як зберегти дружбу?
|
1.Я сьогодні дуже хочу подружитись з…
2.Якщо мій друг/моя подруга буде сумувати, я …
3.Якщо моїх друзів будуть ображати, я обов'язково… |
5
|
Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
|
1.У мене вдома є тваринка-друг…
2.Я дуже хочу мати тваринку.
3.Мати вдома тваринку – це добре, тому що…
4.Мати вдома тваринку – це погано, тому що… |
4. МОЄ ДОВКІЛЛЯ
|
1
|
Що мене оточує?
|
1.Найбільше на світі мене дивує…
2.Якби я вмів/-ла робити дива, я б обов'язково…
3.Я можу допомогти планеті тим, що… |
2
|
Які «таємниці» має шкільне подвір'я?
|
1.Я не знаю, навіщо біля школи є…
2.Біля школи мені подобається…
3.Місце, де потрібно бути обережним біля школи – це… |
3
|
Які рослини ростуть на шкільному подвір'ї?
|
1.На шкільному подвір'ї мені не вистачає…
2.Я хочу, щоб біля школи росли…
3.Мені не подобається, коли біля школи… |
4
|
Кольори та звуки довкілля. Які вони?
|
1.Про що гуде вітер?
2.Якби я розумів/-ла мову тварин, то послухав/-ла б…
3.Найкращий колір в світі – … |
5
|
Як поводитись у довкіллі?
|
1.Якщо поруч немає смітника, а мені треба щось викинути, то…
2.Мене дратує, коли навколо…
3.Я хочу, щоб навколо завжди… |
5. ОСІНЬ
|
1
|
Як впізнати осінь?
|
1.Як дерева знають, що час скидати листя?
2.Чому в одних країнах завжди літо, а в інших – ні?
3.Найбільше мені подобається восени… |
2
|
Як живуть рослини восени?
|
1.Хто фарбує дерева восени?
2.Чому усі дерева скидають листя, а ялинка голки – ні?
3. |
3
|
Як живуть тварини восени?
|
1.Чи сушить білочка гриби на зиму?
2.Тварина, якій восени найскладніше – це …
3.Я можу допомогти усім тваринам тим, що… |
4
|
Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
|
1.Найкращий «дарунок осені» – це …
2.Восени мені найважче…
3.Я не дуже люблю осінь, тому що… |
6. Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА
|
1
|
Що таке Батьківщина?
|
1.У моєму місті/селі мені найбільше подобається…
2.У моєму місті/селі мені найбільше подобається…
3.Щоб моє місто/село подобалось усім, я можу… |
2
|
Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова?
|
1.Не варто ображатись на батьків за те, що…
2.Своїм батькам я бажаю лише…
3.Чи можна змінити Батьківщину? |
3
|
Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею? (до Дня захисника України).
|
1.Вже зараз я можу захищати…
2.Хто постійно потребує захисту?
3.Захисником не може бути… |
7. МИ – ПІДПРИЄМЛИВІ (ОСІННІЙ ДОБРОЧИННИЙ ЯРМАРОК)
|
1
|
Чи кожна людина може бути підприємливою?
|
1.Я можу віддати іншим…
2.Якщо хтось потребуватиме допомоги…
3.Останні кишенькові гроші я потрачу на… |
2
|
Як знаходити ідеї та можливості?
|
1.Якщо мені потрібно купити щось, то я…
2.Я хочу мати достатньо грошей, щоб купити…
3.Що і на що я хочу обміняти?
4.У мене є гарна ідея, як заробити мільйон. |
3
|
Як здійснити задумане?
|
1.Щоб моя мрія здійснилась, потрібно…
2.Хто може здійснити мою мрію?
3.Якби в мене була чарівна паличка, чию б мрію я здійснив/-ла б? |
4
|
Як отримати добрі результати?
|
1.Якщо усі дорослі не захочуть ходити на роботу…
2.Чи варто старатись, коли не хочеться?
3.Через 10 років я буду… |
8. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ
|
1
|
Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
|
1.Найкращий винахід у світі – це…
2.Як би мені довелося бути винахідником/-цею, я б створив/-ла…
3.Я хочу, щоб винайшли таку машину, яка б… |
2
|
Як «потоваришувати» з технікою?
|
1.Які кнопки не варто натискати?
2.Моєму планшету ще потрібна кнопка…
3.Якщо я знайду літаючу тарілку, я спершу натисну кнопку…
4.Якби мені довелось бути водієм автобуса, мені було б складно… |
3
|
Яка роль роботів у житті людини?
|
1.Якби мені купили робота…
2.Роботи дуже потрібні людям, тому що…
3.Роботи – це небезпечно, тому що… |
9. ІГРИ
|
1
|
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
|
1.Моя улюблена гра — …
2.В які ігри грались діти 100 років тому?
3.Я мрію навчитись грати в… |
2
|
У які ігри грали наші батьки?
|
1.Найцікавіша гра, в яку грались мої батьки у школі…
2.Якби зникла уся техніка, я б грався/-лась…
3.Гра, в яку найчастіше ми граємо з тато/мамою… |
3
|
Навіщо потрібні правила гри?
|
1.Мені не подобаються правила гри, тому що…
2.Якщо в футболі можна було б грати без правил, то…
3.Правила гри потрібні, тому що…
4.Правила гри не потрібні, тому що… |
4
|
Чого навчає комп'ютерна гра?
|
1.Чи може гра навчити чогось нового?
2.Гра, яка навчила мене…
3.Якщо мені трапиться дуже страшна комп'ютерна гра, то… |
10. ТЕАТР
|
1
|
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
|
1.Якщо я стану актором/акторкою, хочу отримати роль…
2.Зіграти злодія в виставі – це добре, чи погано?
3.Якщо мене попросять створити костюм Снігової людини…. |
2
|
Хто найголовніший у театрі?
|
1.Грати на сцені – це дуже легко, тому що…
2.Грати на сцені – це дуже важко, тому що…
3.Як придумати сценарій вистави, щоб вона була цікавою?
4.Якби я був/-ла б директором театру… |
3
|
Як створити театр? Хто автор вистави?
|
1.Що робити, щоб до театру стали ходити усі?
2.Мені б хотілось зіграти у виставі про…
3.Казка, яку б мені хотілось побачити в театрі….
4.Страшна вистава краща, ніж кумедна, тому що…
5.Кумедна вистава краща, ніж страшна, тому що… |
4
|
Ми творимо театр
|
1.Я дуже хочу зіграти на сцені разом з…
2.В театрі я не хочу грати на сцені, але дуже хочу…
3.Гримером бути цікаво, тому що…
4.Костюмером бути краще, ніж актором, тому що…
5.Підказувати – добре чи погано? (Навіщо в театрі суфлер?) |
11. МОДА
|
1
|
Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?
|
1.Якщо всі одягнуть фіолетове, бо це модно, то я — …
2.Мені не подобається одяг з…
3.Мені подобається одяг з…
4.Що важливіше – гарний одяг, чи гарні вчинки? |
2
|
Хто створює модний одяг?
|
1.Якби мені довелось створити шкільну форму, то…
2.Яким буде одяг через 10 років?
3.Чому ще досі не створили такий одяг, який… |
3
|
Як змінюється мода?
|
1.Раніше було модно…
2.Якщо модна річ зовсім незручна, то…
3.Я хочу одягатись модно, тому що…
4.Мені не подобається модний одяг, тому що… |
4
|
Чому здоровим бути модно?
|
1.Палити – це модно, чи страшно?
2.Якщо мені скажуть, що я немодно виглядаю, то…
3.Я одягатиму лише ті речі, які… |
12. ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ
|
1
|
Де є вода в природі?
|
1.Що зробити, щоб в Африці теж було достатньо води?
2.Хто забруднює річки?
3.Якщо я опинюсь на безлюдному острові, то знайду питну воду…. |
2
|
Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
|
1.Якщо йде дощ, це Хмарка плаче?
2.Куди ховається вода з калюжки у спекотний день?
3.Куди зникає сніг навесні? |
3
|
Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
|
1.Якщо раптом води не стане, я її шукатиму…
2.Вода в річці потрібна, тому що…
3.Вода в річках не потрібна, тому що… |
4
|
Як берегти воду?
|
1.Де рибам взяти чисту воду?
2.Мені не подобається брудна річка, тому що…
3.Щоб зробити річки чистими, я буду… |
13. ЗИМА
|
1
|
Які сюрпризи нам готує зима?
|
1.Я люблю зиму, тому що…
2.Я не люблю зиму, тому що…
3.Якщо взимку не випаде сніг, то… |
2
|
Що відбувається з рослинами взимку?
|
1.Чому ялинки бояться Нового року?
2.Деревам взимку холодно, тому що…
3.Взимку дерева не мерзнуть, тому що…
4.Кому взимку потрібні опалі листочки? |
3
|
Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»?
|
1.Чи потрібні птахам чобітки?
2.Чому синичок я бачу тільки взимку?
3.Тварини люблять зиму, тому що…
4.Тварини не люблять зиму, тому що… |
4
|
Як цікаво проводити час взимку?
|
1.Моя улюблена зимова гра.
2.Чи на всій планеті зараз зима?
3.Якщо влітку я захочу покататись на санчатах, то… |
14. ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ
|
1
|
Що можна побачити в космосі?
|
1.Якби я полетів/-ла в космос, мені б там зустрілися…
2.Мені б хотілось потрапити на іншу планету, тому що…
3.Якби шкільна екскурсія проходила б у космосі… |
2
|
Чи може день «наздогнати» ніч?
|
1.Якби раптом не стало ночі…
2.Якби раптом не стало дня…
3.Якби мені ніколи не хотілось спати, я б… |
3
|
Чи можливе на Землі життя без Сонця?
|
1.Якщо Сонце погасне, то відразу ж…
2.Якщо не буде сонячного світла, то…
3.Як живуть без Сонця тварини під землею? |
4
|
Як я уявляю інші планети?
|
1.Я думаю, що на інших планетах є…
2.Чому з інших планет до нас не прилітають гості?
3.Чому на Місяці ніхто не живе?
4.П'ять речей, які я обов'язково візьму з собою на іншу планету… |
15. ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ
|
1
|
Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?
|
1.Які речі здивували б зараз печерну людину?
2.Якби можна було змінити одну річ у житті, я б…
3.Якщо до нас завітають гості з майбутнього, я обов'язково запитаю в них… |
2
|
Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів?
|
1.Чи існують казкові країни?
2.Як потрапити в країну, про яку ніхто не знає?
3.Чи є країна, у якій усі живуть дружно і щасливо? |
3
|
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не
тоне?
|
1.Я дуже хочу знати, чому…
2.Я не розумію, чому…
3.Фокусником може бути будь-хто, тому що… |
4
|
Як змінилися ми за час шкільного життя?
|
1.Саме в школі я дізнався/-лась про…
2.Найцікавіша пригода, яка відбулась зі мною в школі – це…
3.Найкумедніший випадок, який стався у нашому класі… |
5
|
Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей?
|
1.Для кругосвітньої подорожі мені іще бракує…
2.Я зможу відвідати усі країни, коли…
3.Найнезвичайніше місце, куди б мені хотілось потрапити, це – … |
16. ЗИМОВІ СВЯТА
|
1
|
Чому свято є важливим?
|
1.Моє улюблене свято.
2.Я зовсім не люблю святкувати…
3.Найбільше свято для усіх людей… |
2
|
Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?
|
1.Я хочу придумати ще одне свято…
2.Я знаю, що в інших країнах святкують…
3.Мені б хотілося побувати на святі в… |
3
|
Як підготуватися до свята?
|
1.Друзів на своєму святі я розважатиму….
2.Свято неможливе без…
3.Найкраще свято в мене було тоді, коли… |
4
|
Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?
|
1.Дітям, яких ніхто не вітає зі святом, я хочу подарувати…
2.Чи люблять сюрпризи дорослі?
3.Я дуже хочу подарувати свято для… |
17. СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ
|
1
|
Що мені подобається? Що я люблю?
|
1.Найбільше я люблю…
2.Моя улюблена гра — …
3.В нас з другом/подругою є спільне захоплення… |
2
|
Які зацікавлення у моїх однокласників?
|
1.Мені подобається, як мої однокласники…
2.Я хочу теж навчитись…
3.У нашому класі незвичайне захоплення у… |
3
|
Які хобі у моїх родичів?
|
1.В нашій сім'ї є незвичайне захоплення…
2.Як і тато/мама/сестра/дідусь, я хочу навчитись…
3.Мені б хотілось навчити бабусю… |
4
|
Організовуємо виставку зацікавлень.
|
1.Найкраще мені вдається…
2.Я можу навчити інших…
3.Якби всі однокласники цікавились тим, що люблю я… |
18. Я – МАНДРІВНИК
|
1
|
Хто такий мандрівник?
|
1.Найбільше я хочу побувати в…
2.Якби я жив/-ла б в Англії, то хотів би/-ла б потрапити до України, щоб побачити…
3.Найкраща моя подорож була… |
2
|
Куди ми помандруємо?
|
1.З класом я мрію поїхати до…
2.З рідними я хочу помандрувати в…
3.Літак, потяг, корабель: на чому краще мандрувати? |
3
|
Що потрібно мандрівникові?
|
1.Якщо в мандрівку я зможу взяти лише 5 речей, то це будуть…
2.З подорожі додому я обов'язково привезу…
3.Що знадобиться мені, якщо я потраплю на безлюдний острів? |
4
|
Яке меню у мандрівника?
|
1.Завжди в мандрівку варто взяти брати таку їжу…
2.Якщо я опинюсь на безлюдному острові і дуже зголоднію, то…
3.Не варто брати в дорогу їжу, яка… |
5
|
Мандрівка. Готуємо фотозвіт.
|
1.Якщо я стану фотографом і поїду у подорож, то перш за все сфотографую…
2.Фотографувати – це цікаво, тому що…
3.Я дуже хочу побачити фотографію з країни… |
19. ЛАЙФХАКИ. Я – ДОСЛІДНИК. Я — ВИНАХІДНИК
|
1
|
Хто такий дослідник? Хто такий винахідник?
|
1.Якщо я стану винахідником, обов'язково створю…
2.Найкращий винахід у світі – це…
3.Я дуже хочу дізнатись, як… |
2
|
Який мій винахід?
|
1.Я б хотів/хотіла створити…
2.Якщо я створюватиму робота, то навчу його…
3.Одного разу мені вдалось зробити незвичайний… |
3
|
Я досліджую та експериментую?
|
1.Що буде, якщо змішати…
2.Дуже хочу створити чарівні окуляри, в яких…
3.Мені дуже потрібна чарівна паличка для того, щоб… |
4
|
Винаходи людства.
|
1. Як створюють…?
2.Шкода, що ще не винайшли…
3.Якби одного дня зникла уся зброя… |
20. СПОРТ
|
1
|
Який улюблений вид спорту у моїй родині?
|
1.Спортсменом бути добре, тому що…
2.Спорт – це небезпечно, тому що…
3.Найкращий вид спорту у світі – … |
2
|
Відомі українські спортсмени
|
1.Якщо я стану чемпіоном/-кою України…
2.Мені хочеться бути схожим/схожою на…
3.Що робити, якщо не вдалося перемогти? |
3
|
Якими видами спорту займаються у різні пори року?
|
1.Якщо взимку захочу пограти в футбол….
2.Якщо влітку я захочу покататися на лижах…
3.Яких змагань мені б хотілось в школі? |
4
|
Малі класні олімпійські ігри
|
1.Мені краще за всіх в класі вдається…
2.Якщо я не виграю в класних змаганнях, то…
3.Навіть якщо мої друзі не виграють, я їм скажу… |
21. МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИГИ
|
1
|
Яка моя улюблена книжка?
|
1.Моя улюблена книга…
2.Читати – це цікаво, тому що…
3.Мені б дуже хотілось мати книгу про… |
2
|
Як книжка прийшла до людини?
|
1.Якби книжка могла ходити…
2.Дуже добре, що в мене є книга про…
3.Якщо я напишу книгу, вона буде про… |
3
|
Як створюють книжку, лікують книжку?
|
1.Книги інколи сумують, бо…
2.Як розвеселити Книжечку Сумульку?
3.Хто працює в книжковій лікарні? |
4
|
Які є книжки? (форма, матеріал, зміст). Ми створюємо книжку.
|
1.Я дуже люблю книги про…
2.Мені зовсім не подобаються книги, в яких…
3.Я дуже хочу, щоб усі люди прочитали мою книгу про… |
5
|
Де живуть книжки?
Ми йдемо у бібліотеку.
|
1.Жила собі книга, яку ніхто не хотів читати…
2.Якби ж у бібліотеці були книги про…
3.Я хочу подарувати бібліотеці книгу про…
4.Якби книга Сумулька могла подорожувати, вона б… |
22. ТРАНСПОРТ
|
1
|
Які є види транспорту?
|
1.Я люблю їздити в транспорті, тому що…
2.Я не люблю їздити в транспорті, тому що…
3.Я дуже хочу їздити до школи не автобусом, а… |
2
|
Транспорт моєї місцевості.
|
1.Місту/селу, в якому я живу, дуже бракує такого виду транспорту…
2.Я сподіваюсь, що скоро винайдуть транспорт, який… |
3
|
Для чого потрібні правила дорожнього руху?
|
1.Дуже добре, що машини можуть швидко їздити…
2.Погано, що машини не можуть дуже швидко їздити…
3.Якщо я запізнюватимусь до школи, але на світлофорі горітиме червоне світло… |
4
|
Мій улюблений вид транспорту.
|
1.Мені б дуже хотілось ще раз проїхати в …
2.Я хочу, щоб кожен спробував подорожувати на…
3.Яким би транспортом мені хотілось керувати? |
5
|
Транспорт майбутнього.
|
1.Дуже добре було б мати таку машину, яка за хвилину довезе до…
2.Я думаю, що скоро винайдуть такий літак, який…
3.Чому люди так рідко літають на повітряних кулях? |
23. ПРОФЕСІЇ
|
1
|
Ким я хочу стати?
|
1.Я дуже хочу стати…
2.Мої рідні хочуть, щоб я став/-ла…
3.Мені подобається професія…
4.Щоб стати тим, ким я мрію, мені потрібно… |
2
|
Ким працюють мої рідні?
|
1.Чому батькам потрібно йти на роботу?
2.Чи можна отримувати заробітну плату, не ходивши на роботу?
3.Мені подобаються професії моїх рідних, тому що…
4.Мені не подобаються професії моїх рідних, тому що… |
3
|
Професії минулого і майбутнього.
|
1.В минулому працювати було легше, тому що…
2.В минулому працювати було важче, тому що…
3.В майбутньому з'явиться нова професія – … |
4
|
Ярмарок професій.
|
1.Дуже цікаво хоч день попрацювати…
2.Мені б дуже хотілось потрапити на фабрику, де виготовляють…
3.Я думаю, що найцікавіша професія… |
24. ЧАС («ЯК УПРАВЛЯТИ ЧАСОМ / ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ»)
|
1
|
Навіщо нам годинник?
|
1.Я хочу мати наручний годинник, тому що…
2.Чи потрібен годинник на руці, якщо він є на телефоні?
3.За хвилину можна встигнути… |
2
|
Які є годинники?
|
1.Годинник зі стрілками зручніший, тому що…
2.Електронний годинник зручніший, тому що…
3.Як спостерігали за часом люди, коли ще не винайшли годинник? |
3
|
Як керувати часом?
|
1.Якби я міг/могла зупинити час…
2.Щоб усе встигати, потрібно…
3.Я дуже часто не встигаю… |
4
|
Складаємо розпорядок дня.
|
1.Кожного дня я обов'язково маю встигнути…
2.Якщо я сьогодні не встигну зробити…
3.На завтра можна відкласти… |
5
|
Машина часу.
|
1.Де і коли ти б хотів/хотіла жити?
2.Якби в мене була машина часу, я б…
3.Мені цікаво було б помандрувати на 100 років назад, щоб… |
25. ВЕСНА
|
1
|
З чим? / Чому? / Як приходить весна?
|
1.Мені подобається весна, тому що…
2.Я не люблю весну, тому що…
3.Хто навесні прокидається першим? |
2
|
Які весняні квіти прокидаються першими?
|
1.Найбільше мені подобається квітка…
2.Я не люблю квітів, тому що…
3.Чому на свята дарують саме квіти? |
3
|
Чому пташки повертаються з вирію?
|
1.Звідки птахи знають, що час повертатись додому з вирію?
2.Хто вчить птахів літати ключем?
3.Як птахи запам'ятовують дорогу додому? |
4
|
Малеча у тваринному царстві.
|
1.Кошенята – наймиліші тварини, тому що…
2.Цуценята – найцікавіші тварини, тому що…
3.Чи бувають небезпечні малюки? |
5
|
А що ростиме у нас на грядці?
|
1.Чому навесні все потрібно садити?
2.Найкраща рослина, яка росте на городі/в садку…
3.Якби можна було посадити шоколадне дерево… |
26. НАВІЩО ЇСТИ?
|
1
|
Навіщо мені їжа?
|
1.Мені б хотілось їсти лише…
2.Я дуже не люблю, коли мені пропонують з'їсти…
3.Мрію спробувати страву… |
2
|
Яка є їжа? ( корисна / шкідлива)
|
1.Корисна їжа не завжди смачна, тому що…
2.Те, що я люблю їсти не корисне, тому що…
3.Чому улюблену страву так рідко готують? |
3
|
Які є вітаміни на моєму столі?
|
1.Якщо на столі лежатиме груша й цукерка, то я, звичайно, оберу…
2.Я думаю, найбільше вітамінів є у…
3.Якщо я приготую фруктовий салат, то покладу до нього… |
4
|
Моя улюблена їжа
|
1.Чому чіпси не приносять користі?
2.Я думаю, що всі люди люблять їсти…
3.Чому у всіх різні смаки? |
5
|
Що ми готуємо?
|
1.Я вже можу самостійно приготувати…
2.Я хочу спробувати приготувати…
3.Готувати – це цікаво, тому що… |
27. ВЕЛИКДЕНЬ
|
1
|
Які традиції Великодня у моїй родині?
|
1.Чому Великдень так називається?
2.Я знаю, що на Великдень…
3.Мені цікаво було б дізнатись, чому на Великдень… |
2
|
Що кладемо у великодній кошик?
|
1.Для дітей, які потребують допомоги, я б зібрав/-ла кошик…
2.Для самотніх людей ми можемо зібрати цілий кошик…
3.Напередодні Великодня я хочу зробити диво для… |
3
|
Моє великоднє яйце
|
1.Я думаю, найкращі кольори для писанки – …
2.Напередодні Великодня я люблю допомагати рідним…
3.З чого можна зробити незвичайну писанку? |
4
|
Великодні забави
|
1.Дуже б хотілось отримати від Пасхального кролика…
2.Якщо я готуватиму подарунки до Великодня, то…
3.Моя родина на Великдень завжди… |
28. МОЯ РОДИНА
|
1
|
Хто є у моїй родині?
|
1.Найбільше в родині я спілкуюсь з…
2.Дуже хочу, щоб в моїй родині ще з'явились…
3.Якщо зі мною не погоджуються рідні, я намагаюсь… |
2
|
Хто і за що відповідає у моїй родині?
|
1.Мій тато може замість мами виконувати таку роботу:…
2.Мамі дуже добре вдається …
3.Мені подобається допомагати…., тому що… |
3
|
Що у нашій родині робимо разом? Які спільні улюблені справи у моїй родині?
|
1.На вихідні ми з рідними завжди…
2.В родині нам завжди бракує часу на…
3.В сім'ї ми завжди разом …
4.Дітей можна карати лише так…
5.Дітей не можна карати, тому що…. |
4
|
Наше родинне дерево
|
1.Незвичайні професії моєї родини.
2.Я дуже хочу бути схожим/-ою на…
3.Тільки бабуся вміє так добре…
4.Лише дідусь так цікаво розповідає про… |
29. СВІТ РОСЛИН
|
1
|
Які бувають рослини?
|
1.Я думаю, що ліс не може жити без…
2.Якби в пустелі росли ліси…
3.Я люблю ходити до лісу/парку, тому що… |
2
|
Що рослинам потрібно для життя?
|
1.Якщо мені зустрінеться чарівна квітка, …
2.Якби рослини могли розмовляти, вони б сказали…
3.Якщо мені пощастить потрапити в Квіткову країну, я там побачу… |
3
|
Користь рослин для людей і тварин.
|
1.Про що би мріяв останній дуб на Землі?
2.Для кого домом є рослини?
3.Дивно, що рослини можуть… |
30. СВІТ ТВАРИН
|
1
|
Які зміни у тваринному світі навесні?
|
1.Я хочу побачити, як будує житло…
2.Поки тварини на полюванні, їх малюки…
3.Чому тварини зовсім не скидають «шуби»? |
2
|
Хто де живе?
|
1.Чи зручно лелекам жити під відкритим небом?
2.Чи всі тварини лягають, коли сплять?
3.Тварина, яка має найзатишніше житло – це … |
3
|
Користь тварин для людей та рослин?
|
1.Без тварин ми б не змогли…
2.Тварини б образились на людей за те, що…
3.Я не хочу, щоб тварини… |
31. ВЕСЕЛКА
|
1
|
Чому з'являється веселка?
|
1.Найтепліший в світі колір…
2.Колір мого настрою сьогодні…
3.Куди вночі зникають усі кольори? |
2
|
Які кольори у веселки?
|
1.Якби усе навколо було жовтогарячим…
2.Колір мого настрою сьогодні…
3.Якщо б я міг/могла придумати свій колір… |
3
|
Як пов'язані – веселка, дощ, гроза?
|
1.Де живе веселка?
2.Хто розфарбовує сни?
3.Куди веде райдуга? |
32. МУЛЬТФІЛЬМИ
|
1
|
За що ти любиш мультфільми?
|
1.Мій улюблений мультик…
2.Дуже хочу подивитись мультфільм про…
3.Якби я був/-ла героєм мультфільму… |
2
|
Хто створює мультфільми?
|
1.Щоб мультик був цікавим, він має бути…
2.Я не люблю мультфільми про…
3.Я хочу, щоб створили мультик за книжкою… |
3
|
Як створюють мультфільм?
|
1.Я теж можу створити мультфільм, якщо…
2.Найгірший мультфільм у світі – …
3.Якщо я потраплю у мультфільм… |
4
|
Мій улюблений мультфільм
|
1.Якщо мультик виявився страшним, то я…
2.Я дуже люблю, коли в мультфільмі…
3.Мені дивно, чому мультики…. |
33. Я – УКРАЇНЕЦЬ / УКРАЇНКА. Я- ЄВРОПЕЄЦЬ / ЄВРОПЕЙКА. ДЕНЬ ВИШИВАНКИ
|
1
|
Хто такий українець?
|
1.Мені пощастило жити в Україні, тому що…
2.Мені б хотілось жити в іншій країні, тому що…
3.В Україні мені найбільше подобається… |
2
|
Хто такий європеєць?
|
1.Якби я розумів/-ла всі мови світу…
2.Найперша країна, яку я хочу відвідати – …
3.Бути європейцем – це значить… |
3
|
Вишиванка – символ України.
|
1.Якого кольору вишиванку мені б хотілось одягати?
2.Вишиванка – це гарно, тому що…
3. |
4
|
Вишиванка моєї родини.
|
1.В нашій родині найкраще вишиває…
2.Моя улюблена вишита річ – це…
3.Я люблю вишивати, тому що…
4.Мені не подобається вишивати, тому що… |
34. ЛІТО (КАНІКУЛИ)
|
1
|
Як ми знаємо, що прийшло літо?
|
1.Влітку мені найбільше подобається…
2.Влітку мені не подобається…
3. |
2
|
Чим діти займаються влітку?
|
1.Літо – це добре, тому що…
2.Я зовсім не хочу літа, тому що…
3.Цього літа я вперше… |
3
|
Де я хочу відпочити цього літа?
|
1.Цього літа я обов'язково…
2.Я дуже хочу влітку побувати…
3.Якщо я поїду до моря, то… |
4
|
Плануємо літні канікули
|
1.Чому такі довгі канікули лише влітку?
2.Під час канікул я сподіваюсь…
3.Чи може відпочинок втомлювати? |